עמוד ראשי » קנאביס רפואי » טיפול בסרטן – קנאביס רפואי להתמודדות עם המחלה

טיפול בסרטן – הקלה והתמודדות עם מחלת הסרטן

מחלת הסרטן היא מחלה קשה הדורשת ריפוי ממושך, החולים במחלה מתמודדים עם קשיים פיזיים ונפשיים, קיימים מקרים בהם הרפואה המודרנית אינה מצליחה להציע ריפוי מלא אלא רק אפשרות לשיכוך כאבים וטיפול חלקי בתסמינים. תכנית טיפול בסרטן כוללת ברוב המקרים טיפולי כימותרפיה קשים המביאים עמם בחילות קשות מאוד, חולשה, בעיות גסטרו, פצעים ועוד. קנאביס רפואי ניתן לחולים במחלת הסרטן מתוך מטרה להקל על תופעות הלוואי, לחזק את עמידות הגוף בפני המחלה ולשפר את איכות החיים.
אולי תתעניין גם ב: 
מחקר זני הקנאביס הרפואי העולמי של פרופסור דדי מאירי >>
אנו מספקים קנאביס רפואי לחולי סרטן רבים בכפוף למרשם רפואי חוקי, הקנאביס הרפואי איכותי ומובחר. לאחר שנים רבות בהן הוטל וטו על שימוש בקנאביס רפואי להקלה בתסמיני המחלה, ניתן היום לקבל מרשם רפואי ולשפר משמעותית את יכולת ההתמודדות עם המחלה, את ההתמודדות עם הבחילות, הכאבים וגם את מצב הרוח.

איך מסייע קנאביס רפואי לחולי סרטן?

גראס / קנאביס רפואי לסרטן שימוש מתון ומפוקח בקנאביס רפואי מביא השפעות חיוביות, הקנאביס משמש בעבור החולים פתרון להתמודדות עם הבחילות הקשות, עם אבדן התיאבון, עם הכאבים ועם תופעות לוואי נוספות רבות. כל עוד מקפידים על שימוש נכון בהתאם להנחיות הרופא, אין כל סכנה להשפעות שליליות של הקנאביס. המחקרים מעודדים מתן מרשמים של קנאביס רפואי לחולי סרטן בכל גיל, הם קובעים חד משמעית כי כל עוד השימוש נעשה בהתאם להנחיות הרופא ותוך הקפדה על שימוש בקנאביס רפואי איכותי, ההשפעות תהיינה חיוביות.
+ מחקרים מגלים כי במקרים רבים קנאביס יעיל יותר לטיפול בכאבים בהשוואה למורפיום.
+ קנאביס רפואי מצליח להביא להקלה משמעותית על בחילות והקאות ומשפיע על מרכז התיאבון במוח בצורה חיובית.
+ ברגעים אלו נערכים מחקרים הבוחנים את יכולות צמח הקנאביס לריפוי של מחלת הסרטן ומחלות קשות נוספות.

איך יוכל חולה סרטן לקבל קנאביס רפואי?

התהליך מתחיל בקבלת מכתב המלצה מהאונקולוג המטפל, עליו לכתוב מכתב מפורט המסביר את פרטי המחלה, את הרקע הרפואי ואת תופעות הלוואי, הרופאים כבר מתורגלים בהליך ומכירים היטב את דרישות משרד הבריאות. בהמשך יועבר המכתב אל משרד הבריאות והפנייה תיבדק בהתאם. עם קבלת אישור ומרשם קנאביס רפואי יש לפנות אלינו לקבלת טיפול איכותי ומובחר בהתאם למינון הקבוע במרשם.

מחלות שקיבלו אישור שימוש בקנאביס רפואי:

[display-circles]
מידע נוסף לטיפול בסרטן תוכלו למצוא גם באתר האגודה למלחמה בסרטן >>

חזרה למעלה דילוג לתוכן