עמוד ראשי » קנאביס רפואי » קנאביס חוקי בישראל – מי זכאי לקבל אותו?

האם קנאביס חוקי בישראל – מי זכאי לקבל אותו?

מדינת ישראל קבעה כי השימוש בצמח הקנאביס אסור על פי חוק פרט למקרים בהם ישנו צורך רפואי לשימוש בצמח.
חולים במחלות הבאות : כל סוגי מחלת הסרטן בכל השלבים, חולי טרשת נפוצה, חולים במחלת קרוהן או קוליטיס, חולים המתמודדים עם כאבים כרוניים, חולים הסובלים מאבדן משקל משמעותי ופגיעה בתיאבון, זכאים להגשת בקשה למשרד הבריאות.
על החולה לגשת לרופא המומחה לתחום שממנו הוא סובל כדי שהוא יגיש עבורו את הבקשה/ההמלצה לרישיון לשימוש בקנאביס רפואי. היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות קולטת את ההמלצה מהרופא, בוחנת את הבקשה לרישיון ומחליטה לגבי אישור הבקשה או דחייתה.   לבירורים נוספים בעניין הזכאות לקנאביס רפואי, יש לפנות לרופא המטפל.
קנאביס רפואי מציע מענה והקלה בתסמינים גם לסובלים ממחלות כמו פרקינסון, אפילפסיה, גלאוקומה, פוסט טראומה, אסטמה, איידס, דלקות פרקים, צהבת ועוד.
הקנאביס מביא להקלה משמעותית בעבור חולים רבים, הקדימו לפנות אל הרופא לקבלת מרשם בהתאם לחוק ושיפור איכות החיים שלכם
בעת קבלת הרישיון לקנאביס ממשרד הבריאות, הינכם יכולים לצרוך את הקנאביס באופן חוקי.  חשוב לציין כי צריכת הקנאביס הינה חוקית אך ורק כאשר הקנאביס הרפואי מסופק על ידי חברת קנאביס רפואי המאושרת על ידי משרד הבריאות.
אנו נשמח לספק לכם קנאביס רפואי באישור משרד הבריאות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות. לקבלת פרטים נוספים אודות פארמוקן ועל קנאביס הרפואי, צרו קשר.

מחלות שקיבלו אישור שימוש בקנאביס רפואי:

[display-circles]

מה ההבדל בין קנאביס חוקי לבין קנאביס לא חוקי?

חברות קנאביס רפואי חוקי מגדלות היום בישראל את הקנאביס בתנאים משופרים ללא כל חשיפה לכימיקלים תוך השבחה של החומר. בניגוד לקנאביס לא חוקי הגדל בתנאים נחותים ללא כל פיקוח ונמכר בשוק השחור בניגוד לחוק, הקנאביס הרפואי החוקי איכותי הרבה יותר.
החוק אוסר על שימוש בקנאביס ללא מרשם או ללא צורך רפואי על אף היותו בטוח לשימוש, האיסור נועד למניעת שימוש מופרז או שימוש לא נכון בקנאביס. כאשר עושים בקנאביס שימוש תחת פיקוח רפואי תוך הקפדה על המינונים הנכונים אין כל תופעות לוואי או תגובות שליליות. קנאביס רפואי חוקי הוא תרופה לכל דבר, יש לעשות בה שימוש בהתאם להנחיות הרופא המטפל.

חזרה למעלה דילוג לתוכן