עמוד ראשי » קנאביס רפואי » אחסון קנאביס

אחסון קנאביס – מהי הדרך הטובה ביותר

הדרך הטובה ביותר לאחסן את צמח הקאנביס הרפואי היא בשקיות וואקום מותאמות כפי שמסופקת התרופה לכלל לקוחות “פארמוקן” באופן בלעדי, בלי שום מאמץ וללא תשלום נוסף.
להלן צרור עצות מומחים למטופלי “פארמוקן” ולאלה שאינם, בנושא איחסון קאנביס רפואי:
ראשית חשוב לאחסן את התרופה הרחק מהישג ידם של ילדים ושל אנשים אשר אין ברשותם רישיון לשימוש בתרופה.
בהנחה שיש בידכם רישיון מקורי ממשרד הבריאות לשימוש בקנביס רפואי, סביר להניח שהכמות שתקבלו אמורה לספק אתכם לתקופה של חודש לכל הפחות ולכן יש להקפיד על אחסון נכון, אחרת יש סיכוי שהתרופה תאבד מערכה הרפואי.
אחסון לא נאות עשוי לגרום לפרחים להתייבש יתר על המידה או לחילופין להעלות עובש מרטיבות. החומר הפעיל בתרופה עלול להתחמצן ובכך עשויה לאבד התרופה מהשפעתה.

הנה לכם כמה טיפים ידידותיים מצוות המומחים שלנו:

1. הימנעו משקיות פלסטיק. שמירת קנאביס בשקית פלסטיק (לדוגמא שקית אוכל) אומנם נחשבת לדרך הנפוצה ביותר אבל בשל כך אתם עלולים לגרום להתייבשות יתרה של הצמח. החשמל הסטטי בתוך השקית יכול לגרום לחומרים הפעילים בתרופה להתנתק ממנה ולהידבק לדפנות השקית.
מומלץ להימנע משקיות פלסטיק, אבל אם אין לכם ברירה אחרת יש לעטוף את הקאנביס בנייר כל שהוא ולאחר מכן להכניס לשקית פלסטיק ולוודא הוצאת האוויר מהשקית ואטימתה.
2. השיגו לכם מכל זכוכית! מכל זכוכית קטן עם מכסה אטום, הוא הדבר הטוב ביותר בשביל התרופה שלכם ובשבילכם. הזכוכית שומרת על הלחות מחוץ למכל. לאחסון ארוך, השתדלו להימנע מפתיחה וסגירה מרובה של המכל על מנת להימנע מכניסת אוויר.
3. שימרו את התרופה במקום קר, חשוך ויבש! על ידי כך תאריכו את חיי התרופה שלכם.
4. הוסיפו קליפת הדרים! הנה לכם טריק מיוחד. הוסיפו למכל האחסון חתיכה קטנה של קליפת הדרים ובכך תשמרו על טריות ותמנעו התייבשות של הצמח. וודאו שהקליפה אינה נרקבת והחליפו אותה בעת הצורך.
מטופלי “פארמוקן” היקרים, ההוראות הבאות מיועדות לבעלי שקיות הוואקום אשר מחולקות לכם מדי חודש:
1. נא לא לפתוח את כל או מספר שקיות במקביל. יש לסיים שקית ורק לאחר מכן לפתוח את הבאה.
2. את השקיות הסגורות בוואקום מקורי בלבד יש לאחסן במקפיא כדי להגיע למקסימום טריות של הקנביס.
3. חשוב ביותר לזכור, כאשר מעוניינים לפתוח שקית וואקום אשר הוצאה מהקפאה יש לחכות לפחות 12 שעות לפני פתיחת השקית כדי להגיע לאיזון מקסימאלי בין טמפרטורת החדר לקנאביס שבתוך שקית הוואקום הסגורה.
“פארמוקן” מאחלת לכם רפואה שלמה.

חזרה למעלה דילוג לתוכן