עמוד ראשי » קנאביס » שמן ריק סימפסון

שמן ריק סימפסון – אחד מהאנשים ששינו את עולם הקנאביס הרפואי

השם ריק סימפסון ידוע בעולם הקנאביס הרפואי כאחד מפורצי הדרך בעולם זה, שהצליח לראות בקנאביס ובשמן שהפיק ממנו תרופה והחליט לחלק אותה לכל מי שרק יכול היה. במאמר זה נספר לכם על שמן ריק סימפסון, כיצד התחיל כל הסיפור שלו ואיך השמן של בחור אמריקני אחד הפך למהפכה של ממש בעולם הקנאביס הרפואי.

ההיסטוריה – כך החל סיפור שמן ריק סימפסון

סיפורנו מתחיל ב-1997, אז ריק סימפסון החל לסבול מפגיעה מוחית שגרמה לו לצלצול חזק באוזניים. המצב שלו היה קשה ובלתי נסבל והוא סבל מאוד. אז הוא הלך לרופא והחל לקבל תרופות, וההתמודדות שלו הייתה רגילה, אך הבעיה של איר לא חלפה למרות שלקח את כל התרופות והתנהג כמצופה ממנו.
שנתיים לאחר מכן ריק ראה תכנית על מריחואנה רפואית בטלוויזיה וביקש מחבר שלו ג'וינט. רגע לאחר שהחל לעשן, הרגיש ריק להפתעתו הקלה רבה. סימפסון ביקש מרופא המשפחה שלו לרשום לו קנאביס רפואי והוא סירב.
בינתיים המצב של ריק הידררדר, ולאחר שניסה לשים קץ לחייו מספר פעמים החליט להילחם למען הקנאביס הרפואי. בהתחלה ריק חקר ולמד הרבה, ובהמשך החל לגדל צמחי מריחואנה בביתו, תוך שהוא לומד למצות מהם שמן בעצמו והחל להשתמש בשמן. בזכות שמן ריק סימפסון הוא הרגיש הקלה מהירה, השינה שלו הפכה טובה יותר, לחץ הדם נעלם ומוקדי הכאב המרכזים גם הם.
כמה שנים לאחר מכן ריק עבר ניתוח להסרת הגידול הסרטני בראשו ממנו סבל, אבל שבועות ספורים לאחר מכן הסרטן חזר. ריק נזכר בשמן ריק סימפסון, מרח אותו על העור והגידול הסרטני נעלם. בהמשך, ביקר ריק את אמו הסובלת מפסוריאזיס, מרח לה את שמן הקנאביס על האזורים הבעייתיים – ואחרי כמה שבועות עורה נרפא.
בעקבות כל התגליות המרעישות הללו החליט ריק שכמו שעולמו השתנה בזכות הקנאביס הרפואי, כך הוא גם הולך לשנות את עולמם של אחרים, והחליט לחלק את שמן הקנאביס שלו הידוע גם בשמו שמן RSO בחינם עם כל חולה שרק יבקש ממנו. זה לא היה קל עבורו – המשטרה פשטה על ביתו של ריק מספר פעמים, הוא נכלא ל-4 ימים ונקנס, ובית המשפט בקנדה, שם הוא גר, לא הרשה לו להביא עדים לטובתו.
לאחר תקריות אלה המשיך ריק לטפל באנשים רבים – בתחילה היו אלה אנשים עם בעיות עור, סרטן העור, גלוקומה ועוד. בכל אלו הצליח ריק לייעץ מחוכמתו ולהביא לסיום המחלה לחלוטין באנשים אלו.

אולי תתעניין גם במידע רפואי :

שמן קנאביס >>
שמן סי בי די >>
cannx כנס הקנאביס הבינלאומי בישראל  >>

מאז ועד היום

בהמשך מפעלו של ריק החל לגדול יותר ויותר, גם בטיפול בחולי סרטן, סוכרת ומגוון רחב נוסף של מחלות. אם תחפשו את שמו של ריק באינטרנט, תוכלו לראות אלפי עדויות ממטופליו של ריק על עזרה משמעותית עד ריפוי מלא לחלוטין של הבעיה, וכל זאת באמצעות שמן הקנאביס, כולל עדויות הכוללות תיקים רפואיים עם צילומי רנטגן, הדמיות ועוד, בהם ניתן לראות שיפור בגידולים על העור, הצטמקות של גידולים מחויים, הצטמקות גידולים במערכת העיכול והיעלמות של תסמינים רבים לחלוטין.
ריק סימפסון ושמן ריק סימפסון היה פורץ דרך – בזמנים בהם הקהילה הרפואית לא הסכימה להקשיב ל"משוגעים" שדיברו על קנאביס רפואי, הוא קם ועשה, ועל כך מגיע לריק סימפסון הרבה כבוד.
עדויות וסיפורי הצלחה לטיפול בשמן ריק סימפסון >>

חזרה למעלה דילוג לתוכן