עמוד ראשי » קנאביס רפואי » צריכת קנאביס רפואי במהלך הריון

צריכת קנאביס רפואי במהלך הריון

שימוש בתרופות קונבנציונליות לצד תרופות טבעיות במהלך הריון דורש אישור של רופא, התרופות אותן נוטלת האם משפיעות גם העובר. קיימים מקרים רבים בהם הרפואה אוסרת על שימוש בתרופות מסוימות במהלך הריון מתוך מטרה למנוע את חשיפת העובר לרכיבי התרופה. פעמים רבות, האיסור על נטילת תרופות במהלך הריון נובע מהעדר של מחקרים בדבר השפעת התרופה על העובר .
רוב הרופאים יאסרו על צריכת קנאביס רפואי במהלך הריון, אך רוב הרופאים אינם מחזיקים בניסיון הדרוש או בהיכרות מקיפה עם הקנאביס הרפואי בכדי לאסור על השימוש בו. קיימות נשים בהריון אשר עושות שימוש קבוע בקנאביס רפואי במהלך הריון מתוך סיבות רפואיות.
לעוד מידע על קנאביס רפואי: 
טיפול באמצעות קנאביס רפואי>>
שמני קנאביס רפואי>>
מה זה CBD?>>

הקלה על תופעת הבחילות בעזרת קנאביס רפואי

בעבור חלק מהנשים בחילות במהלך הריון הן הרבה יותר מעוד מטרד יומי, הן סובלות מבחילות בדרגה מאוד חמורה עד כדי אשפוז וסכנה ממשית לבריאותן ובריאות העובר. קנאביס רפואי במהלך הריון יוכל להביא להקלה משמעותית בתופעת הבחילות החמורה ללא תופעות לוואי חמורות. יש הטוענים כי קנאביס רפואי בטיחותי הרבה יותר לשימוש במהלך הריון כנגד בחילות בהשוואה לתרופות הרגילות אותן מציעים הרופאים לנשים.
חשוב לציין כי קנאביס רפואי אינו ניתן לנשים בהריון באופן שגרתי, מדובר רק במקרים מאוד קיצוניים וחמורים, מקרים בהם האישה אינה מגיבה בצורה חיובית לטיפולים אחרים. במהלך הריון מומלץ יהיה להימנע מעישון ולצרוך את הקנאביס הרפואי במסגרת של אכילה, שמן או אידוי.

מחלות שקיבלו אישור שימוש בקנאביס רפואי:

[display-circles]

חזרה למעלה דילוג לתוכן