עמוד ראשי » קנאבינואידים » רשימת בתי המרקחת לקנאביס רפואי

בתי המרקחת לקנאביס רפואי – איפה תוכלו לקנות קנאביס רפואי?

אחרי מסע התלאות הכרוך בהוצאת רישיון לקנאביס רפואי , האסדרה החדשה של הקנאביס הרפואי שינתה את כללי המשחק – ולא מאפשרת יותר לכל אחד לרכוש קנאביס רפואי דרך המגדל או חברת השיווק ממנה ניתן היה לרכוש קנאביס בעבר, ובמקום זאת עברה האפשרות למכירת קנאביס רפואי דרך רשימת בתי המרקחת לקנאביס רפואי.

אילו בתי מרקחת מוכרים קנאביס רפואי?

מדובר בלמעלה מ -70 בתי מרקחת בכל רחבי הארץ בהם ורק בהם ניתן לרכוש כיום קנאביס רפואי באמצעות הרישיון שניתן ממשרד הבריאות ויחידת היק"ר. בבתי מרקחת אלה יש מלאי שונה של קנאביס רפואי הניתן לרכישה בהצגת הרישיון. בהתאמה לימים אלה, ניתן לרכוש בבתי המרקחת גם בהצגת רישיון של קרוב משפחה שלא יכול להתנייד על מנת לרכוש את הקנאביס הרפואי בעצמו.
למעבר לרשימה המלאה של משרד הבריאות >>
רשימת בתי המרקחת לקנאביס רפואי גדולה וכוללת בתי מרקחת לקנאביס רפואי מקריית שמונה ועד אילת –  בית המרקחת הצפוני ביותר בו תוכלו לקנות קנאביס רפואי הוא סופר פארם ברחוב הנשיא 4 בעיר, שמשרת את כל תושבי רמת הגולן בהשגת קנאביס רפואי ברישיון.
גם סניף הרשת בכרמיאל הוא אחד מהסניפים הצפוניים ביותר מתוך רשימת בתי המרקחת לקנאביס רפואי. רובם המכריע של בתי המרקחת לרכישת קנאביס רפואי נמצאים באזור מרכז המדינה, כשבתל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי מרקחת לרכישת קנאביס רפואי, באזור נתניה ואבן יהודה, מספר רב של בתי מרקחת שכאלו גם באזור ירושלים, יבנה, אשדוד ועוד.
בבאר שבע ישנם שני סניפי בתי מרקחת המורשים למכור קנאביס רפואי – הראשון הוא בית מרקחת הנגב ברחוב קרן קיימת לישראל 94 בעיר, והשני הוא סניף סופר פארם הנמצא בגראנד קניון שבבאר שבע.
סניף בית המרקחת הדרומי ביותר ברשימת בתי המרקחת לקנאביס רפואי הוא סניף סופר פארם באילת – בשדרות התמרים 9 בעיר.

הקנאביס של פארמוקן בפריסה ארצית

ברוב בתי המרקחת האלה תוכלו לרכוש ממרכולתה של חברת פארמוקן – אחת מחברות הקנאביס הרפואי המובילות כיום בישראל ובעולם. במשרד הבריאות מנסים להגדיל מדי יום את רשימת בתי המרקחת לקנאביס רפואי, ומספרים כי בעתיד הקרוב מאוד תגדל כמות בתי המרקחת.
חברת הקנאביס הרפואי  פארמוקן  רוקמת את הקמה של בית מרקחת באילת שבו תהיה החזקה ומכירה של קנאביס רפואי, חברת פארמוקן תהיה שותפה בבעלות של בית המרקחת ואף צופה שפעילות זו תעזור לה למנף את שאיפותיה להרחבת שוק היעד שלה בישראל ולספק מוצרים למטופלים עד לבית.
בנוסף לרשימת בתי המרקחת לקנאביס רפואי, ניתן לקבל את מרשמי הקנאביס גם באמצעות חברת טלפארמה – השולחת את הקנאביס הרפואי באמצעות שליחים מיוחדים עד הבית, כדי למנוע מכם לצאת מהבית ולהסתכן בהדבקה בווירוס הקורונה, במיוחד בימים אלו, בהם רבים מצרכני הקנאביס הרפואי נחשבים בקבוצת סיכון.

חזרה למעלה דילוג לתוכן